News Blog Romania European Online Newspapers POLINT.eu - Political intelligence Business Intelligence Network

News Blog Romania, portalul unui om informat!
Click pe titlu pentru redirectionarea catre articolul în forma originală.


Dieta ca medicament

Dieta
Dieta ca medicament



          Dieta cu un nivel scazut de carbohidrati este cea mai indicata pentru persoanele care vor sa slabeasca si care sufera in acelasi timp de hipertensiune arteriala. Majoritatea studiilor asupra metodelor de slabit a luat in considerare oamenii supraponderali sau obezi, care nu aveau insa alte probleme de sanatate. In schimb, la cel despre care vorbim au participat "pacienti reali" - oameni cu probleme comune, precum diabet si boli cardiovasculare. In cadrul cercetarii, dieta cu un nivel scazut de carbohidrati a avut efecte mai mari asupra tensiunii arteriale. Alimente bogate in carbohidrati sunt cerealele, pastele, orezul, cartofii, mazarea, soia, lintea.Leacul mediteranean impotriva cancerului stomacal Persoanele care adopta o dieta mediteraneana, bogata in legume, fructe, nuci, seminte si peste, sunt mai putin predispuse sa dezvolte un cancer stomacal, descoperim intr-un studiu de amploare efectuat in Europa, pomenit de Reuters. "Rezultatele vin in spri­ji­nul ideii ca dieta mediteraneana reduce riscul de cancer si sustine nevoia de a continua promovarea acestui regim alimentar in zonele in care acesta isi pierde adeptii", a declarat Carlos A. Gonzalez, de la Institutul de Oncologie catalan. Citeste continuarea in editia tiparita a revistei Ce se intampla, Doctore? Citeste si: Autor: Andra Nastase Tags: , , , in revista Revista Nr. 51, 03.2010 Vezi si: Pe aceeasi tema Daca esti una din persoanele care cred ca Romania sta prost la capitolul greutate, mai gandeste-te o data. Noi iti spunem ca primele locuri din Motiv de cearta si chiar divort uneori, sforaitul a fost multa vreme incriminat atat pentru dezastrele pe care le produce in viata de cuplu, cat Vrei sa traiesti mult? Nu e complicat, spun oamenii de stiinta, care ne recomanda ata dentara dupa fiecare masa, jumatate de pahar de vin zilnic, Mai gustos, mai bogat in nutrienti si mai sanatos. Ajuta la slabit, faciliteaza digestia, are proprietati anti colesterol, anti imbatranire si Articole recomandate 23.09.



eXTReMe Tracker